Re: HP DJ 690C - jak czyścić?

Autor: Ewa <ewa_at_ewa.com.pl>
Data: Wed 20 Oct 2004 - 19:00:25 MET DST

Dzięki za odpowiedź.

> tzn jakie?
Przede wszystkim nie chce ciągnąć kartek, często trzeba je "popychać".
Znowu jest głośna i z doświadczenia wiem, że jest to związane z brudnym
wałkiem. Ponadto "gołym okiem" widać, że jest w środku brudna.
Nie jest to dziwne, bo eksploatowałam ją bez czyszczenia bardzo długo.
Kiedyś oddałam ją do serwisu, ale to droga operacja i już nie warto.
Chciałabym ją oczyścić porządnie, rozkręcając wszystko co trzeba.
Potrzebna mi jednak instrukcja, tak jak pisałam.
Nie znam się na środkach do czyszczenie, ani na budowie drukarek,
jednak mam trochę zdolności manualnych, więc przy dobrym opisie
powinnam sobie poradzić. :-)

Pozdrawiam
Ewa