Re: Monitory

Autor: R2rek <artur_obrzut_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 19 Oct 2004 - 15:31:36 MET DST

> ..osobiscie polecilbym NEC'a... (ewentualnie LG)

Jestem dużym wrogiem LG, ale z jednym wyjątkiem - F700P.
Produkują go już dłuuugo, ale jest ku temu powód - pogoglaj.

Kupiłem go po dłuuugim zastanawianiu się gdy zmieniałem monitor.
Była to dla mnie b. ważna sprawa, bo zajmuję się półamatorsko grafiką.

1600*1200 przy 75Hz to spora zachęta :)
Poza tym hub USB na 4 wyjścia z tyłu monitora (uwaga! Te które ostatnio
widziałem mają już tylko 2!)
3 lata gw (standard)

Z tego co miałem do czynienia z resztą LG (zwłaszcza wersje B, nie P) to nie
polecam.

Ale F700P powinien cię zadowolić, także cenowo (ok 690zł)
A jeśli byłbyś gotów troszeczkę dołożyć, to popatrz tutaj:

Eh, żebym miał trochę kasy na składzie :(

Pozdrawiam.