Re: Komputronik? Nie, dziekuje!

Autor: Mariusz <mkwytnijto_at_popnet.pl>
Data: Wed 20 Oct 2004 - 14:30:59 MET DST

> problem jest w tym ze w internecie wcale nie jest taniej (mowie o nowym
> sprzecie) a po doliczeniu kosztow wysylki to przewaznie drozej :-(

Tak, drożej wychodzi. Ale nieraz to jedyna deska ratunku.
Ja np. polowałem na dysk itachi - we Wrocku był nie do dostania, zamówiłem
więc we wspomnianym komputroniku, licząc się z a) droga ofertą komputronika
b) dodatkowym kosztem przesyłki. Ale jak chciałem Hitachi to przynajmniej
mam i jestem zadowolony. Jedną część za do 500 zł przeważnie wysyłkowo sie
nie opłaci, ale jak więcej części albo droższe może sie opłacić.
Co do małych sklepów to niestety ich wada. najgorzej jest właśnie z
monitorem gdyz nie wyobrażam sobie kupna bez dokładnego obejrzenia. Ostatnio
jak kupowałem mojego NECa to spędziłem w AGE'u jakieś 3 godzinki oglądając i
marusdząc aby mi po kolei podłączano monki do kompa a nie przez
rozgałęźnik.... Ale to było jakieś 4-5 lat temu jak jeszcze AGE miał dobre
ceny ;-)

--
Mariusz