Re: Jaki monitor 19 cali LCD i CRT do gier , multimediow itp.

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Wed 20 Oct 2004 - 14:09:47 MET DST

januszek wrote:
> Szkodliwosc promieniowania monitora CRT jest w zasadzie pomijalna.

Co nie zmienia faktu, że w przypadku LCD to promieniowanie jest mniejsze.

> Podalem link do materialu wyjasniajacego co najbardziej szkodzi
> oczom w czasie pracy przy komputerze...

Tylko że to są czynniki nie związane z typem monitora...
Choć ja pracuje na LCD, na tle którego znajduje się pozbawione żaluzji,
zasłon czy firanki okno i nie narzekam. Z jasnością czy kontrastem nie ma
problemów (choć ustawiam je na 1/3 skali), dodatkowo mogę co chwilę
oderwać wzrok, skupiając go na odległych obiektach za oknem.

k,