Re: Grafika za 600 zl

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 20 Oct 2004 - 13:52:42 MET DST

W dniu Wed, 20 Oct 2004 10:56:10 +0000 (UTC), osoba określana zwykle jako
Łukasz Ledóchowski pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Jeżeli to niczym nie grozi to czemu nie? Miałem Radeona 9500 który sie
>modował do 9500 PRO - świetna karta.

Może mam jakieś dziwne podejście, ale wolę wydać te parę złotych więcej
i mieć pewne i stabilne rozwiązanie niż się bujać, kombinować, podkręcać
itd.

Pozdrawiam

--
[------------------------] > Za moich czasów to trzeba było krzemienia-