Złe sektory

Autor: Norbert Górny <norbi.gorny_at_microsoft.com>
Data: Wed 20 Oct 2004 - 12:30:02 MET DST

Dwa tygodnie temu zainstalowałem sobbie na moim komputerze neostrade. Od
tego czasu prawie przy każdym uruchomieniu pojawia mi się komunikat
następującej treści "Na jednym lub kilku dyskach mogły pojawić się złe
sektory (...) aby uruchomić ScanDisc..."
Następnie pojawia mi się komunikat o złym wyłączeniu komputera, mimo tego że
był zamykany prawidłowo.
Uruchoimienie ScanDiska nie likwiduje problemów przy następnym włączeniu
komputeru.
Próbowałem formatować dysk i odnowa wgrać wszystkie problemy włącznie z
neostradą. Pomogło może przy dwóch "startach". Proszę o pomoc!!!