Odpalic dziwny sprzet z CD :)

Autor: MDW <mdwWYTNIJTO_at_amiga.pl>
Data: Wed 20 Oct 2004 - 12:21:18 MET DST

Czesc

Trafil mi sie taki dziwaczny pecet i chcialem go zmusic do dzialania. Skoro
sprzet jest kompletny i sprawny to wypada najpierw zainstalowac system. No i
pojawil sie glupi problem, bo trzeba ten dziwny sprzet odpalic z CD. BIOS w tym
cudzie jest po NIEMIECKU i wyglada zupelnie inaczej niz to do czego przywyklem.
:) Zaczalem sobie jakos tlumaczyc te jego poszczegolne opcje ale nic nie
wyczailem. Za nic w swiecie nie moge dojsc do tego jak go odpalic z CD.
Poprzestawialem juz wszystkie opcje ktore moga miec cokolwiek wspolnego z
napedami i nic. Zglupialem calkiem. :( Ten sprzet nie jest nowy ale tez nie jest
jakis kompletnie stary. To maszyna firmy IBM, :) 350 MHz, z jakims zintegrowanym
S3 Virge, dzwiekowa, USB, 128MB RAM, dysk 20GB, obudowa desktop. Tak wiec tego
do pewnych celow da sie jeszcze dzisiaj uzywac. Na pewno potrafi sie to bootowac
z CD, bo poprzedni wlasciciel tak go bootowal. Niestety mieszka daleeeeko i poza
tym juz nie pamieta jak to robil, ze mu sie udalo. :)

Moze ktos mial stycznosc z czyms takim i moglby mi jakos pomoc z zainstalowaniem
systemu, zabootowaniem tego dziwadla z CD. Bede bardzo wdzieczny. W tej chwili
jest on niestety bezuzyteczny, a przydalby sie akurat bardzo. :(

Z gory dziekuje
MDW