Re: Zbyt małe predkości zapisu NEC'a 3500 - dlaczego :(

Autor: Trash123 <trash123.wytnij.to_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 20 Oct 2004 - 11:43:18 MET DST

Wed, 20 Oct 2004 11:03:28 +0200, na pl.comp.pecet, Edward Maniera
napisał(a):

> I to jest to . Ileś postów wyżej ktoś pisał o tym NEC-u , że jest super i w
> porównaniu z Liteonem nie trzeba mu żadnych nowych biosów itp. zagrywek.

na biosie 2.16 (podstawowym, zaraz po zakupie) Nec juz nagrywal
rewelecayjnie... moglem porównać z moim Liteonem 411@811 (no chyba niezbyz
udany model), na nośnikach dvd+r z tej samej serii (jeden szpindelek,
Verbatim od MCC) różnica byla szokujaca (811 nagrywal po prostu kiepsko)...
sprawdziłem KProbe i Nero CD Speedem jeszcze kilka gorszych nośników, było
co najmniej dobrze ;-)
potem sprzedałem Liteona i juz nie testuje jakości nagranych nośników bo
wiem że będzie OK!
... a nowy bios to nowe możliwości np.: obsługa nowych nośników i tego sie
nie uniknie, ale nie trzeba rozpaczliwie szukać najlepszego biosu... jest
OK

--
Pozdrawiam, Trash123
2004-10-20 11:31:41