Re: PSION revo plus 16 MB + PDA

Autor: Jozef <jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 20 Oct 2004 - 11:10:57 MET DST

> Jest sobie przestarzaly PSION revo plus 16 MB. Jest na nim sporo
> notatek i kontaktow, wszystko jest juz zbackupowane na peceta
> oryginalnym softem. Jaki PDA powinienem kupic abym mogl te dane
> uzywac dalej ? Szukam czegos wzglednie taniego... do powiedzmy 2000
> zl. W tej cenie miesci sie Palm Tungsten E, HP iPAQ Pocket PC H1930,
> Palm Zire, Sony CLIE PEG TJ27 i wiele innych z czego wiekszosc
> dziala na Palm OS. Nie znam sie na tym do konca, wiec ktory
> powinienem wybrac abym mogl przekopiowac te dane ?

Odpowiednia grupa to nie jest, ale...
Najlepiej zgrać wszystko na komputer dokonując konwersji w locie na
bardziej uniwersalne formaty - Word, Excel, Outlook itd. Z takich
formatów przwdopodobnie da się wczytać do nowego. Jaki kupić nie
pomogę, ja używam PSION 5MX z kartą CF 64 MB i na razie wystarcza.

--
Józef