Chłodzenie programowe :(

Autor: Solar <solar91_at_opBEZTEGO.pl>
Data: Wed 20 Oct 2004 - 09:31:46 MET DST

Nie miałem Neo i nie miałem kłopotów ;). Przedtem CPUIdle działał pięknie i
obniżał temperaturę z 50 do 34 stopni w idle. Teraz, po formacie c (bo
wszystko się rypło), instalce WinXP z usługami sieciowymi (bo nie było),
wszystkich różności i Neo, CPUIdle nie działa - temperatura mierzona przez
MBM5 (tak jak poprzednio) się nie zmienia. Można coś temu zaradzić?

--
Solar
solar91.małpa.op.pl   GG 1834424