Ludzie!Mam dosyć!ZWIS - ciąg dalszy!

Autor: adriano <oskar74WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 20 Oct 2004 - 08:30:27 MET DST

Witam.
Mój komputer poszedł do wybebeszenia.
Pierwsza pod nóż pójdzie płya główna MSI 865PE Neo2. Bowiem wg. mnie to ona
jest winna.

Mam zasilacz Tagana 380W więc mój zestaw otrzymuje tyle prądu ile trzeba z
barzdo dobrego zasilacza. Problem pojawia się przy lokacji zasilania na płycie
głównej. Wszystkie napięcia są w porządku oprócz jednego - 3,3V

W biosie napięcie 3,3V jest na poziomie 1,5V natomiast w programie Core Cell
jego poziom wynosi 3,33V. Nie wiem skąd ta różnica w pomiarach biosu i
programu... I które pomiary są bardziej wiarygodne w biosie czy programie?

I kolejny zły pomiar będący wynikiem słabego napięcia 3,3V - w biosie DDR
power voltage wynosi 1,8V a powinno minimum 2,5V

No i temperatura systemu (czyli wnętrza komputera) - 62C!!!!!!! Niemożliwe!
Zwalony czujnik.

Jaki element mojej płyty jest zepsuty w związku z tymi napięciami opisanymi
powyżej??
Co o tym sądzicie? Za co odpowiedzialne jest napięcie 3,3V? Czy gdy jest za
małe to zła praca kompa ogranicza się tylko do zwisów ramu ? Czy może mieć
jeszcze inny zły wpływ na komputer?