Re: Max napiecie dla ATHLON 2000+

Autor: Sekator <Sek_at_tor.pl>
Data: Wed 20 Oct 2004 - 01:10:43 MET DST

Użytkownik "PolandMET.com" <marcin@meteoryt.net> napisał w wiadomości
news:cl44lb$il7$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Cze
> Troche mnie zdziwilo TO co mial gostek w sygnaturce na forum
> Athlon XP 1800+ (1533@2400max 1,9V 10x240)/
>
> To jakie ten proc ma default VCore ? Czy czasem nie 1.6V tak jak moj
> A2000+
> ? To ja sie tu szczypie i mam 10x200 na 1.65V a tu facio ma 1.9V ?

Pewnie 1.75V, przy Twoim procu podniósłbym na stałe do max 1.75 - 1.8 i
wyciągnął ile się przy tym da, więcej chyba nie ma sensu, a i
niebezpiecznie zaczyna się robić.
Poza tym wątpię, żeby ten koleś ustawił go tak na stałe, pewnie zobaczył
ile da się wyciągnąć z tego proca i tyle wpisał w siga, a i stabilność
tych 2400 jest baaaaardzo wątpliwa jak dla mnie...

Pozdrawiam, Sekator.