Jaki monitor 19 cali LCD i CRT do gier , multimediow itp.

Autor: Gigo <barman80_at_wp.pl>
Data: Tue 19 Oct 2004 - 22:53:28 MET DST

No wlasnie.
Dzis zaniemogl moj monitor sony 19cali CRT ktory mialem od 5 lat.
I musze kupic nowy.
Zastanawiam sie jednak miedzy CRT i LCD
Ten drugi dla oczu lepiej...bo spedzam przy kompie sporo czasu.
A ze czasem gram i ogladam filmy musze szukac z czasem reakcji 12ms.
Jaki monitor byscie doradzili ( 19 cali ).
Moze doradzcie jaki CRT i jaki LCD bo wciaz nie jestem zdecydowany.
Finansowo do okolo 3tys jesli chodzi o LCD.
Acha... Lepiej by jesli chodzi o LCD miał DVI. Moze tez Pivot ale to juz by
byla pelnia szczescia.
Poki co znalazlem tylko sensowne SONY LCD w tym zakresie cenowym i czasem
reakcji 12ms.
Moze macie doswiadczenia jak to jest z grami i filmami na takich monitorach
LCD.
Jaka jest ich zywotnosc itp.
Chcialbym cos dobrego trwalego i o doskonalych parametrach ... w sprawie
braku smuzenia rowniez.
PS. Jak monitor LCD ma nominalna rozdzielczosc 1280x1024 to znaczy ze w
innych rozdzielczosciach bedzie pracowal niepoprawnie?
Zajmuje sie tez zawodowo grafika komputerowa wiec liczy sie dla mnie jakosc
obrazu ( dlatego do tej pory uzywalem SONY i jakos sie boje zmienic na inna
firme ale sony juz CRT nie produkuje wiec... )
Moze jakies za i przeciw LCD i CRT ?
Doradzcie plees.
Pozdrawiam.

Norb