Re: Dziwna sprawa

Autor: Sekator <Sek_at_tor.pl>
Data: Tue 19 Oct 2004 - 22:16:48 MET DST

Użytkownik "Amrek" <gissen_USUN___TO@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:cl3rrh$iin$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Problem polega na tym ze ja nie mam czasu na lekture tweak.pl. Mi sa
> potrzebne gotowe rozwiazania. Po 12h w pracy czlowiekowi odechciewa sie
> wiele rzeczy.:(

No dobra:-) To Ci powiem tyle, że nie odblokujesz mnożnika w procku po 39
tygodniu produkcji, a już tym bardziej w Sempronie. A tak w ogóle to nie
wiem dlaczego nie Athlon?? Semprony są jednak gorsze.

Pozostaje Ci zwiększać FSB, ale zadbaj o chłodzenie i monitoruj
temperatury. Jeśli masz płytę na nforce to możesz podjechać nawet do FSB
200, może deczko wyżej, jeśli nie nforce, a np VIA to nie polecam w ogóle
się bawić w kręcenie, bo razem z FSB leci do góry PCI i AGP, karta
graficzna, jak karta, ale dla HDD nie będzie to się podobało i może się
źle skończyć.

A najlepiej, to podaj konfig (MOBO, pamięci!!, zasilacz, cooler i
temperatury), to się pomyśli, co z tym zrobić:-)

Sekator.