Nowy monitor CRT

Autor: Lecter <namore_at_wp.pl>
Data: Tue 19 Oct 2004 - 21:49:56 MET DST

Witam wszystkich!
O jakiegoś czasu planuję zakup monitora 19"(do 1 200 PLN).
W tym momencie jestem najbliższy zakupu LG Flatron F900P, choć też
zastanawiam się nad LG Flatron F900B lub też NEC FE991 Super Bright. Ten
pierwszy od pozostałych różni się chyba tylko maks. rozdzielczością
1600x1200 przy 85 MHz (pozostałe dwa przy takiej rozdz. 75). Nie jestem
zbytnim znawcą tematu - czy to oznacza że F900 P jest dużo lepszy od
pozostałych?

Do czego używam najczęściej komputera: Typowe prace z Officem, gry, dvd,
divx.

No i jeszcze jedno pytanie:
Chciałbym też monitora używać jako telewizora. W czasopismach niestety
czytałem że z kartami tel. są same problemy. Czy nie jestem zbyt naiwny
myśląc że uda mi się zmienić komp w TV?

Dziękuję za wszelkie sugestie i porady!

--
Lecter: namore@wp.pl