Re: CD-RW wolno si nagrywa

Autor: < tomek > <nie_at_chce.spamu>
Data: Tue 19 Oct 2004 - 21:45:58 MET DST

"Raph" <neo_n_@fuck.you.spammers.poczta.onet.pl> wrote:

> Wlasnie nie jestem pewien co do tego firmware'u - patrz moj poprzedni
> post. Jesli to jest to to prosze o jakies wskazowki.

Wymianę firmware poleca sam producent.
Procedura jest banalna: ściągasz plik .exe, odpalasz
pod windows, wskazujesz napęd (jeśli masz ich więcej)
i zatwierdzasz. Po tym restart kompa.
http://cdrinfo.pl/software/bios.php?id=4117152931
Jakieś ryzyko jest zawsze - może paść np. eprom
podczas aktualizacji. Jednak gdyby to było związane
z częstymi awariami podczas aktualizacji to producent
nie dawał by tego publicznie na swoich stronach.

Mnie np. ten firmware rozwiązał problem niewidzenia
przez wypalarkę płyt CD-RW DATEX.

--
 Pozdr.