temperatura PixelView FX5600 256MB

Autor: ADi <svspvb_at_jc.cy>
Data: Tue 19 Oct 2004 - 21:31:43 MET DST

Witam Grupowicze!
Ostatnio miałem kilka incydentów z wiatraczkiem na karcie wymienionej
w tytule posta, czyli FX5600 Prolinka. Mianowicie wiatraczek padł ale
na szczęście na tyle byłem przytomny że odrazu wyłączyłem kompa.
Sprawdzając dziennik zdarzeń natknąłem się na wpis:
Typ zdarzenia: Ostrzeżenie
Źródło zdarzenia: nv
Kategoria zdarzenia: Brak
Identyfikator zdarzenia: 107
Opis:
Silent Running: rising temperature caused new fan speed = L1 -> L0
Dane:
0000: 00 00 00 00 02 00 4e 00 ......N.
0008: 00 00 00 00 6b 00 aa 80 ....k.a€
0010: 00 00 00 00 00 00 00 00 ........
0018: 00 00 00 00 00 00 00 00 ........
0020: 00 00 00 00 00 00 00 00 ........
Moje pytanie jest następujące: czy można jakoś odczytać wartość
temperatury na karcie? Jakiś soft czy może opcja w sterownikach?
Aktualnie posiadam sterowniki 56.72.
Z góry dzięki za wszelaką pomoc :)

--
[ -===--Intel & nVidia Powered--===- ]