Re: fly 98 & win 2000

Autor: klimecki <dziedzwiedz_at_gazeta.pl>
Data: Tue 19 Oct 2004 - 20:51:59 MET DST

a mi dziala nawet ze stara plytka instalacyjna, przy instalce wybralem nt,
chyba nawet cos winda 2k krzyczala ze sie nie zgadza, w odroznieniu do
sterow od win98 jest katalog flyvideoNT z trzema plikami -odpalam przez
nntv.exe
Zauwazylem tylko jeden problem. Gdy wlaczylem moretv (do canal+ i ogladania
dvd zewnetrznego na monitorze -znacznie lepsza jakosc niz ten programik
oryginalny do ogladania tv)wszystko bylo ok. Zamknalem more tv i po jakims
czasie uruchomilem (wlasciwie to nawet nie zdazylem zobaczyc efektu
uruchomienia tunera) oryginalny programik - totalna zwiecha. Hard reset
wylacznie. I to jest proces powtarzalny. Nie mozna uruchamiac programow typu
more tv i tych od fly video w jednej sesji windy. Kazdy z wymienionych sam i
wielokrotnie zamykany/otwierany nie daje negatywnych efektow.
Ps. sterow jest masa (mam posciaganych co najmniej kilka wersji pod win2k
jakis uniwersalnych 2k/xp ktore wykrywaja chip BT878, niektore maja sporo
konfiguracji) - jednak u mnie niezaleznie od zainstalowanej wersji nie
wszystko dzialalo -jak nie pilot, to w karcie muzycznej jakis ssyk przy
uruchomieniu tunera (brak mozliwosci wyciszenia i wylaczenia) i ogolnie
widac wowczas w menedzerze urzadzen sporo wykrzyknikow z opisem fly video.
Stad spasowalem i wrocilem do tych oryginalnych starych sterow pod win nt.
pozdrawiam
kp