Re: karta TV-brak fonii na polskich kanalach

Autor: Virus_7 <rot13.ivehf_7_at_b2.cy>
Data: Tue 19 Oct 2004 - 20:49:28 MET DST

swatch99 napisał(a):
> Drugi problem z ta karta to brak foni po ustawieniu polskich kanalow TV (TVP1,TVP2 itd wszystkie te dostepne za pomoca zwyklej anteny). To samo jest w Rosji podczas gdy kanaly niemiecki i szwedzkie dostrajaja sie idealnie. Wiem ze to cos z roznica miedzy systemami PAL i komunistycznym SECAM, no ale karta powinna to przelknac.

To nie jest problem SECAM (IMHO ten system jest nadal używany we
Francji, więc nijak ma się do tego pięknego epitetu) i PAL.

To chodzi o tryb fonii. Różnie się to opisuje. Raz się pisze PAL D/K (na
ten trzeba zmienić) i PAL B/G, a raz jest podział na D, K, B, G
ewentualnie I i jeszcze jakieś inne.

--
Pozdrawiam
Virus_7