nagrane cd i problemy z odczytaniem zawartoœci

Autor: Grzegorz <niemamadresu_at_yahoo.com>
Data: Tue 19 Oct 2004 - 20:30:44 MET DST

Zdarzyła mi się dziś taka heca której nie bardzo rozumiem. mianowicie:

1.wziąłem nagrane cd (to małe - 210 MB)
2.zmazałem zawartość poprzez opcję szybkiego zmazywania
3.nagrałem pliczek
4.po nagraniu sprawdziłem jeszcze czy widzi wszystko w ,,moim komputerze''
5.poszedłem do znajomej gdzie tą samą płytkę wsadziłem do napędu
6.tamten napęd odczytał coś co kiedyś nagrałem na tej płytce !!!
Zawartość (pliki pdf) dała się normalnie odczytać !
7.w domu po włożeniu do napędu ponownie widzę to co nagrałem...

Program: Nero 6.3.1.20 (notabene syf straszny - czy jest cos lepszego co rozpoznaje
nowe nagrywarki DVD?)
Mój napędzik: LiteOn 16x10x40
Napędzik u znajomej: jakiś napęd wyłącznie odczytujący CD

Czy ktoś mi może wytłumaczyć ten fenomen ?

--
Grzegorz