odzyskiwanie danych z partycji

Autor: news.tpi.net.pl <chopinos_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 19 Oct 2004 - 20:21:50 MET DST

elo. podczas formatowania jednej partycji przez przypadek wylaczylem kompa i
skasowala mi sie cala tablica partycji ;( na szczescie udalo mi sie
zainstalowac system ale partycji nie odzysaklem i wszystkie dane ktore tam
mialem poszly sie je**c. nowego sysa zainstalowalem w miejscu gdzie wczesiej
nie mialem partycji wiec raczej nie nadpisalem niczego. czy mozna jakos
odzyskac dane z tamtych partycji? jakiego narzedzia do tego uzyc? moze byc
narzedzie pod wina lub pod liuxa. z gory thx