Re: problem z Serial ATA

Autor: Wojweg <wojweg0_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 19 Oct 2004 - 19:26:53 MET DST

Mon, 18 Oct 2004 22:06:42 +0200, na pl.comp.pecet, Maciek Mis napisał(a):

> a dalaczego BIOS pokazuje UDMA-6 ?

Wydaje mi się że dlatego iż fizycznie to jest właśnie dysk ATA 133 i tak
właśnie rozpoznaje go BIOS. Zresztą BIOSy są różne i różnie jest w nich
poukładane; moja płyta widziała moją serialówkę tylko w ustawieniach
kontrolera poza biosem a po upgrade powyższego już znalazły się 2 dodatkowe
kanały IDE(w sumie już 4) a pod 1 z nich mój dysk a mało tego Windows nie
potrzebuje już do instalacji i funkcjonowania sterowników do kontrolera
serialowego jak było wcześniej...