Re: Miłośnikom :) ODRY. :)

Autor: Filip Drunkenstein <adres.wpodpisie_at_2.pl>
Data: Tue 19 Oct 2004 - 17:31:05 MET DST

Zobaczcie, co napisał(a) Eneuel Leszek w poście
news:cl3apd$gul$1@korweta.task.gda.pl !!!
> Ewentualni pecetowcy mają okazję zetknąć się ze Sztuką ASCII-art
> i ewentualni ASCII-artyści mają okazję zetknąć się ze Sztuką ODRA'y.
;-)
> BTW: Czy ODRA swe soki czerpie (poprzez korzenie) w IBMie?
Zapewne... przypuszczam że na tej samej zasadzie jak podobieństwo promów
kosmicznych z usa i zsrr (chociaz w tym przypadku te drugie nie weszły do
użycia :) ) - po prostu dobra szpiegowska robota zaprzyjaźnionego (ba!
bratniego) kraju + nasi doświadczenie i pomysły naszych speców.

przypomniał mi sie niezły lnk do jistorii kompów (w pigułce co prawda) -
pierwsze daty bardzo mnie swojego czasu zdziwiły :) - więc podaję
http://www.computerworld.pl/historia/timeline1.asp

I niestety żegnam na dziś... na pewno zajrze tu jutro

--
Pozdrawiam                        Filip Drunkenstein
   *** gg 10110110111110010000111 ***