Re: Jak oceniacie

Autor: Michal Bien <mbien_at_wywalto.uw.edu.pl>
Data: Tue 19 Oct 2004 - 16:10:02 MET DST

Mariusz <mkwytnijto@popnet.pl> wrote:

> No ok, ale przeważnie paradoksalnie kupują Ci co się słabo znają (albo
> nie?)

            Bo ja wiem? AFAIK to idzie do gotowych zestawow z ladna cena konczaca
sie na 99 zl oraz do biur. W zastosowaniach biurowych nie jest zly.
Niestety w PL z powowdu niezamoznosci sporej grupy ludzi czasami brane sa z
koniecznosci do zestawow domowych/hobbystycznych, choc z zalozenia maja
miec inne przeznaczenie. Jak ktos kupi Asrocka do takich zastosowan to
potem jest narzekanie bo pewnie spodziewal sie czegos wiecej.

> No fajny dla ubogich za 70 tysiaczków

            Kwestia co uwaza ze za ubostwo ;)
Poza tym proporcja cen miedzy Mercedesam A a S jest AFAIK podobna jak
miedzy plytami ASrocka a srednimi modelami Asusa.

> ;-) Myśle, że to ta sama półka, czyli podłoga!

            Eee tam, po prostu masz inne wymagania. Jak ktos jest blondynka i dla
niej komputer+internet=GG+chat to nie zastanawia sie ze nie da sie zmienic
mnoznika, podniesc napieca rdzenia czy rozwiazanie jest o 10% mniej
wydajne.

> Nadal obstawiam Abita i Asusa

            To jak z wyzszoscia swiat Wielkanocy nad Bozego Narodozenia. Ja tam
dzis albo jutro kupuje Epoxa 8RDA3I, od polowy 1998 r. mam Epoxa 58MVP3C-M,
choc o sigowej MSI K7Turbo2 nie moge zlego slowa powiedziec - w konfigu
jest duzo sprzetu a wszystko dziala idealnie.
            512 MB PC3200 Infineona lezy mi juz ~1,5 tygodnia ale w zadnym
sklepie nie moge kupic tego Epoxa z trojfazowym zasilaniem, zaczalem
zastanwaiac sie nawet nad Shuttle AN35N ultra rev. 1.1 ale to nie to :/

> (mimo, że właśnie odebrałem z naprawy BE6-II - słynne kondensatorki -

BTW:
Ile dales? W sigowej plycie wyglada tak jakby zaczely mi cieknac 2 male
kondensatory. Nie sa wybrzuszone, wszystko dziala idealnie, ale na wszelki
wypadek zmieniam plyte [KT133A ma juz swoje lata, TBred B0 z odblokowanym
mnoznikiem dusi sie na pamieci @133 MHz a kumpel akurat chcial kupic ode
mnie pamiec wlasnie PC133. Qrna, a mowilem sobie ze dojade na tej plycie do
A64. Teraz tylko zastanawiam sie czy ja sobie zostawic w rezerwie bo to
solidna i absolutnie bezproblemowa plyta, jedna z najlepszych na KT133A,
czy tez po prostu niedorgo ja sprzedac.

> które owocuja opinią do dziś - co za pech i niesprawiedliwość)

            Mszcza sie oszczednosci - Epox na 8RDA3I tez probowal oszczedzac i
zastapil zasilanie trojfazowe dwufazowym oraz tanszymi mosfetami => plyty
po kilku miesiacach padaly jak muchy. Dlatego szukam wlasnie wersji
trojfazowej.
            Z tym ze w tych Abitach puchla padala od razu cala bateria
kondensatorow. Zreszta puchnace kondensatory to w przypadku zylowania bloku
zasilajacego CPU na plycie glownej przez wspolczesne pocesory o kosmicznym
amperazu to coraz powszechnijasza przypadlosc :/

--
MSI K7T Turbo2; ATB0 1700@2000+ 1,5V; 640MB PC133 RAM Inf/Spec;TTC-D5TB/4TC
SamsungSM750P; R9550 400/500; SkyStar 2.6C; SBLive1024 & Hitachi CXW700/E85