Re: krytyczny wyjatek 0E::xxx

Autor: Coach <_at_>
Data: Tue 19 Oct 2004 - 15:52:41 MET DST

Dnia Tue, 19 Oct 2004 11:52:52 +0200, BQB napisał(a):

> Outlook Express?
'ZERO'E.

OE nie ma tu raczej nic do rzeczy.

Raczej z win32.vxd, czyli praktycznie wszystko jest możliwe.
Rozszerzenia VXD odpowiadają za drivery urządzeń wirtualnych,
więc krzaczą się jakieś sterowniki, ciort wie czego i od czego.
Może to być wszystko, od ramu począwszy, po błędy na taśmie HDD
skończywszy. Sprawdź, czy adresy które zrzuca bluescreen są podobne, czy
losowe. Zdiagnozuj system primem95, pamięć ram jakimś testerem,
jak nic nie wyjdzie, podmień taśmy HDD. Jeśli dalej nic, to przetasuj karty
w slotach (pozamieniaj miejscami) i przeinstaluj windy.
Jeśli to nic nie da, to masz problem :P

c.