Zbyt małe predkości zapisu NEC'a 3500 - dlaczego :(

Autor: edwardek <edwardek.usun_at_to.poczta.onet.pl>
Data: Tue 19 Oct 2004 - 15:17:45 MET DST

witam,
Kupilem sobie jakies miesiac temu nagrywarke NEC 3500,
duzo nie nagrywam, ale zauwazylem ze nie moge nagrywac
w max. predkosciach jakie przewiduje specyfikacja.
Przykladowo specyfikacja mowi o predkosci CD-R x48
a ja max. moge 32x. Na poczatku to ignorowalem sadzac ze moze
plyty na to nie pozwalaja, ale sprawdzilem wlasnie te same plyty na
nagrywarce kolegi i on moze jakas prosta tania nagrywarka
nagrywac bez problemu x52 (bo tyle max. moga byc nagrywane te plyty).
Czy ktos kto ma ta nagrywarke moglby sie wypowiezdiec na temat
predkosci? Czy powinienem reklamowac ta nagrywarke???
Od czego jeszcze moze zalezec predkosc? Czy jest mozliwe
ze np. mam za slaby transfer z dysku i dlatego np. NERO nie pokazuje
mi wiekszych predkosci? chyba raczej nie o to chodzi bo przykladowo
plyty CDRW moge max. nagrywac x10 a specyfikacja mowi o 24x.
Co jest grane? Prosze o pomoc.
pozdrawiam
edwardek