Re: Komputronik? Nie, dziekuje!

Autor: Paweł Tomaszewski <pavel84_at_.invalid.pl>
Data: Tue 19 Oct 2004 - 13:56:58 MET DST

Maciek M wrote:

> niestety u nas w Polsce firmy nie przejmuja sie taka antyreklama moze
> daltego ze niewiele osob przed zakupem przeglada takie grupy.

Przez takie firmy w Polsce jest nadal niskie zaufanie do zakupów w sieci.
Wszystkie reklamy i akcje informacyjne nic nie pomogą jeśli sklepy będą w
taki sposób traktować klientów. Ja na przykład czytając takie opisy wolę
jak najmniej kupować przez internet. Zamiast tego wolę pochodzić po
mieście, popytać znajomych i samemu porozmawiać ze sprzedawcami. Zawsze
większą frajdę sprawia możliwość "dotknięcia" kupowanego produktu. Często
jest możliwość zainstalowania sprzętu jeszcze w sklepie aby upewnić się czy
na pewno spełni nasze oczekiwania. Oczywiście szerokim łukiem należy omijać
stoiska komputerowe w supermarketach :)

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
* recepta na email: zamień .invalid na interia *