Re: Komputronik? Nie, dziekuje!

Autor: Marcin Pikalski <tkdpiki_at_wp.pl>
Data: Tue 19 Oct 2004 - 13:05:49 MET DST

Mariusz napisał(a):
> A tych kabli to bym im nie odpuścił - jelenia znaleźli czy co?
> Przywal im z grubej rury a nie żalisz się na grupie! Bez przesady. A jak się
> nie ida idź do rzecznika praw komsumenta itp itd.dróg jest wiele - skoro
> chcą niech mają aferę!

Wiem, ze powinienem, ale czekalem na ta plyte miesiac i naprawde mialem
juz dosc. Pewnie jakbym sie uparl na te kable to bym pewnie znow ze 2
tyg czekal (Zapytalem sie goscia o te kable, ale stwierdzil, ze nie ma...)
A nie mam zbyt czasu, zeby sie juz wyklocac o takie sprawy. Wiec lepiej
zrobic anty reklame ;)

pzdr
Marcin