Re: 2 klawiatury na jednym kompie

Autor: slawek_xl <slawek_xl_at_poczta.AS.onet.pl>
Data: Tue 19 Oct 2004 - 12:06:01 MET DST

Użytkownik spioch napisał:

> Istnieją bo słyszałem ze można takie coś zrobić, bo ktoś kiedyś u kogoś
> widział i dlatego chcem sie dowiedzieć jak? bo chce sobie poigrac w fife
> ze jedna osoba na jednej klawiaturze a 2 osoba na 2 klawiaturze

Rozumiem, że problem polega na tym, by obydwie osoby mogły używać tych
samych kombinacji klawiszy i być rozpoznawalne przez grę?

Wracając do tego, co ktoś widział, to ja widziałem klawiaturę
programowalną, wyposażoną we własną, podtrzymywaną bateryjką pamięć, w
której przechowywała aktualną mapę klawiszy. Głowy nie dam, ale wydaje
mi się, że w tym modelu dało się przemapować KAŻDY klawisz. Taka
klawiatura + zwyczajna, byłyby skutecznym rozwiązaniem problemu, choć
nie wiem jak kosztownym.

pozdrawiam
Sławek