Re: Zabie skoki na Athlon 64 2800+

Autor: Quadgod <quadgod_at_go2.pl>
Data: Tue 19 Oct 2004 - 11:17:25 MET DST

> A sprawdz, czy przypadkiem nie masz wylaczonego casche w procesorze -
> ustawienia biosu. A i uruchom jakiegos 3dmarka najlepiej 2001 i podaj
> wynik i powiedz czy bardzo ci szarpie.

Jeszcze w sprawie 3D Marka 2001. Zmienilem sterowniki od karty graficznej i
osiagnalem 8698 punktow.

W BFV mam nie mniej niz 30 FPS jednak grafika co chwila sie tnie. Nie
oznacza to, ze nagle FPS spada do zera. Licznik wskazuje caly czas ~30 FPS,
a mimo to sa skoki. Juz nie mam pomyslow.

Pozdrawiam,