Re: iiyama HF703UT

Autor: urug <urug_at_o2.pl>
Data: Tue 19 Oct 2004 - 10:57:08 MET DST

> wlasnie taki kupilem tydzien temu ale chyba pujdzie do serwisu wiec nie
> chce sie wypowiadac teraz o moich wrazeniach :-(

Ja kupilem LF704UT dwa razy juz w serwisje, ostatnio wrocil z
uszkodzeniem z jakim do serwisu pojechal, zarzadalem nowego. Tylko ze ja
serwis przez sklep zalatwialem i to wlasnie sklep mi dal nowy monitor, a
iiyama starego monitora nie przyjela, bo ponoc ten moedl tak ma.
Usterka: w dowolnej rozdzialce w odsiwezaniu ponizej 85 Hz ekran u dolu
sie swezal o okolo 3 cm z kadej strony, nie dalo sie tego wyregolwoac.
Obecny nowy egzemplarz swieci bardzo ladnie, zobaczymy jak dlugo.