Re: P4 800 MHz na 533 ?

Autor: Mariusz <mkwytnijto_at_popnet.pl>
Data: Tue 19 Oct 2004 - 09:36:27 MET DST

> Mam PIV 800 FSB i plyta daje wybor aby pamiec chodzila na 333 lub 400.

Problem z tym, że płyta standardowo obsługuje tylko pamięci dla fsb 400 i
533 (200 i 266).
Praca z procesorem fsb 800 to już dla niej wysiłek i jak napisali na stronie
asusa "overclocking" gdyz jest na chipie i845PE a on dla 800 nie został
stworzony, więc opisane jest tam, że pójdzie fsb 800 na ustawieniach
manualnych, ale z kością 400 MHz i z tylko jednym modułem (czemu tylko
jednym?). Płyta Asus P4PE.
Więc stąd moje pytania, jakby to była płyta na fsb 800 nie byłoby z
pewnością problemu.

--
Mariusz