Re: Diody wewnątrz obudowy a zasilanie - pytanie.

Autor: Filip Drunkenstein <adres.wpodpisie_at_2.pl>
Data: Tue 19 Oct 2004 - 08:39:36 MET DST

Zobaczcie, co napisał(a) Jacek w poście
news:cl10ba$nr5$1@srv.cyf-kr.edu.pl !!!
> Chcę jako podswietlenia wnętrza użyć około 15 diód
> (niebieskich).
> elektryczny jeździec ? ale to nie będzie widoczne chyba że diody
> dasz na zewnątrz obudowy

Będzie, będzie - w boczny panel wycinam i wsadzam lexan, natomiast na diody
zamiast zimnej katody zdecydowałem się dlatego, że to tylko przymiarka do
zmian w innych kompach i nie chce mi się wydawać kasy na coś, co i tak długo
nie pożyje.

--
Pozdrawiam                        Filip Drunkenstein
   *** gg 10110110111110010000111 ***