Radeon 9800 PRO ?? Ale jaki.....pilne !!!!!!!!!

Autor: PolandMET.com <marcin_at_meteoryt.net>
Data: Tue 19 Oct 2004 - 02:41:12 MET DST

Witam.
Wlasnie ktos mi kupil na allegro R8500 ktore nieopatrznie wystawilem z Kup
Teraz i zostalem bez grafiki :))))) a do konca jeszcze nie wiem co
kupic..... pech .

Poczytalem testy Krisa na
http://twojepc.pl/artykuly.php?id=vga_2004_04&strona=11
i chyba jednak bedzie trzeba przelknac CENE i kupic ten a nie inny zlom.
W sumie kiedys zainwestowalem 1000zł w R8500 i chodzi pieknie do dzis.

No wiec R9800 PRO (XT to wersja slabsza?) ale jaka ?
Wiem ze moze najlepiej GigaByte albo Asus ale moze i inne marki tez sa OK ?
Jest jakas wymierna roznica ? Pewnie jedyna to cena karty.

Czy wystarczy 256MB RAM i 128Bit czy wybrac taka 256Bit ? Nie chcialbym dac
wiecej jak 800-850zł. Podkrecac nie bede bo i po co, i tak wszystko bedzie
chodzic CACY. Nie chce VIVO ani z zadnymi wyjsciami extra.

Mam teraz Athlona 2000+ ale bede zmienial w tym roku na jakiegos Bartona
2500+ lub lepiej.

Poradzcie cos facetowi co musi do piatku wyslac swojego Radeonka 8500
(STRES)

Marcin Cimała
Polskie Centrum Meteorytowe
http://www.PolandMET.com