Uszkodzone fizycznie pamięci - działają (?)

Autor: ard <ardjeden_at_tlen.pl_jeden=1>
Data: Mon 18 Oct 2004 - 22:10:01 MET DST

Mam dwie kości 256/333 noname. Benchmarki ostatnio podają mi jakieś
dziwne wartości (np 32/333), więc wyciągnąłem flaki i kości obejrzałem.
Jedna z nich okazała się być uszkodzona. Element, zaznaczony na rysunku
http://ard.go.pl/kosc.jpg
jest oderwany. Kość działa. Wywaliłem drugą a na tej puściłem memtest na
kilkanaście minut, 0 błędów.

Teraz pytania, bo nie wiem kiedy to sie stało (może dzisiaj przy jej
wyciąganiu?).
Do czego służy ten układ? (Przechowuje dane o kości?)
Będą działały czy padną niedługo?
Da się to naprawić? Wystarczy lakier przewodzący?

pozdrawiam
        ArD