Formatowanie partycji...

Autor: Marcin Kukula <marcin.kukula_at_neostrada.pl>
Data: Mon 18 Oct 2004 - 22:03:09 MET DST

Witam,

Właśnie zaliczyłem pad Xp-ka i postawiłem go na nowo.
Mam natomiast problem ze sformatowaniem jednej z partycji, która pad
przeżyła.

Wg informacji z okienka Zarządzanie komputerem/Zarządzanie dyskami na
partycji systemowej c:\ mam opis "Zdrowy/Rozruch.
Natomiast na partycji Gry E:\ mam opis "Zdrowy/System"
I nijak nie mogę sformatować tej partycji.

Skąd tam się wziął system skoro jest on zainstalowany na c:\?
Jak i czym mogę partycję E:\ doprowadzić do stanu używalności?

W czasie defragmentowania E:\ mam tam zajęte ponad 700MB przez pliki
SystemInformation

Dzięki za ewentualną pomoc.

Pozdrawiam,
Marcin,