zwiekszenie pamieci

Autor: Orbi <sdfgds_at_gdfgdfg.lp>
Data: Mon 18 Oct 2004 - 21:51:06 MET DST

 Otoz problem jest taki.. Planuje obecne 1 GB pamieci rozbudowac o nastepne
2 kosci - identyczne jakie juz mam, czyli 2 x 512 TwinMos CL 2.5 - w sumie
bedzie 2 GB ram (czyli 4 kosci po 512 MB w dualu). Ale tu pojawia sie
problem. Zajął bym wszystkie 4 sloty - slyszalem ze przez to komp moze
pracowac niestabilnie i ze nie jest polecane zajmowanie wszystkich wolnych
slotow. Jaka jest prawda - warto rozbudowywac do 2 GB, zajmujac wszystkie
sloty ? Chodzi mi tylko i wylacznie o strone techniczna.

PS: Nie piszcie ze niewiele mi to da, bo to juz wiem - przygotowuje kompa do
Football Manager 2005 i CM 2005 i pragne maksymalnej wydajnosci w tych
grach.

Konfig kompa:
 Gigabyte GA-8S655FX Ultra,
Pentium 4 Prescott 3.2 GHz,