Notebook

Autor: xiomc <xiomc_at_nospamix.interia.pl>
Data: Mon 18 Oct 2004 - 21:41:01 MET DST

Witam,
widze, ze regularnie pojawia sie tu watek zwiazany z zakupem notebooka.
Pytanie kieruje w zasadzie, przede wszystkim do tych, co juz posiadaja
takowe ustrojstwa.
Otoz, zamierzam w najblizszym czasie sprawic sobie takie cos.

Zalozenie jest takie:
1. Pod zadnym pozorem szeroki ekran.
2. Centrino. 1.5MHz lub wyzej
3. Grafika poziom Mobility radeon 9600/9700 (lub odpowiednik GeForce)
4. WAZNY jest czas pracy na bateriach
5. HDD 40G+
6. Ram 512 absolutne minimum, pewie i tak skonczy sie na 1G
7. Ekran... 15" to absolutne minimum.

Dodam, ze wynalazki w stylu actina, california i temu podobne od razu
dziekujemy.

Co polecacie z wlasnych doswiadczen.
Co do zastosowan? Przede wszystkim rozwoj oprogramowania, co nie zmienia
faktu, ze moze czasem wyjezdzajac na urlop bede mial ochote wieczorem
odpalic gierke. Ukierunkowuje to jednak na punkt1.

Na razie najblizej jestem spojrzenia na serie M68xx asusa. Martwi mnie
jednak to, ze na takiej matrycy jest upchniete sporo pixeli...
Moze sie wypowie jakis posiadacz, jak to w praktyce dziala? Przyznam, ze nie
mialem okazji miec w reku zadnego sprzetu tej serii.
1400x1050 jak dla mnie wyglada na koniecznosc stosowania lupy...
Z drugiej strony, kusi przy opaleniu takiego .NETa...
Za przemawia rowniez kwestia serwisowania.

Rozszerze jeszcze zapytania o to, gdzie kupic (tylko twarz w twarz -
internetowe sklepy rowniez odpadaja) i jak potem wyglada wspolpraca ze
sprzedawca {odpukac - serwisem}

Pozdrawiam.
X.