Re: Szybkość PC <-> XP ???

Autor: Eneuel Leszek <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console9>
Data: Mon 18 Oct 2004 - 21:27:31 MET DST

"SebOLO" <pan_sebolo@bez.spamu.pl> opsf2v54t8lzc8gk@szefo

> 128MB dla samego windowsa by i starczyło, ale nie sadze zebys tylko
> windowsa uruchamiał i nic nie robił. Firewall, antywirus, program pocztowy
> + ew. jakis word i explorer i 128MB to katorga dla systemu... Poczytaj na
> microsoft.com ...

OE, kilka okienek IE, ZoneAlarmPro, DAemony i inne wirtualne CD,
jakieś antypadowe pakiety Nortona, sporadycznie CorelPhotoPaint,
TClock i dodatki Nortonowskiego antywirusa do OE. :) ŻADNYCH tam
problemów z brakiem RAMu nie miałem.

Później, ze względu na obrabianie sporych :) graficznych plików,
dokupiłem dwa listki po 64 MB, by to jakoś przyzwoicie pracowało.

(ale i tak WXP pracuje wolniej od WME)

E. :)