Re: Podkrecanie AMD Athlon XP 2500+@3200+

Autor: Piotr <p.nsp.nat_at_interia.pl>
Data: Mon 18 Oct 2004 - 19:10:20 MET DST

Użytkownik "Tomek" <ftomekSPAM_OFF@op.pl> napisał w wiadomości

>A tak na szybko co mam zrobic , aby podkrecic, chodzi mi aby zobaczyc ,
czy
> wogole pojdzie , bo teraz ciagle wisi , jak probuje dac go na 3200+,
> obnizyc napiecie , jezeli tak do do ilu ?
> Tomek

U mnie zaczal stabilnie pracowac dopiero przy podniesionym napieciu do
1,725, znaczy wstawal wczesniej ale pod obciazeniem dawal blue screny.
Podnos po najmniejszej dzialce jaka dopuszcza bios, obserwuj temperature bo
idzie zwawo do gory i eksperymentuj pod obciazeniem. Jak juz bedziesz
uwazal, ze jest ok to wtedy zadaj mu Prime 95...he, he, he.
Ja mam solteka slfrn2-rl.
pozdrawiam
Piotr