Re: sempron 2800+ - temperatura

Autor: Rafal Zebrowski <rafi_at_iq.pl>
Data: Mon 18 Oct 2004 - 18:47:02 MET DST

"lm" <lm@lm.pl> wrote in message news:cl0g6n$cm1$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam,
>
> jaka temperature powinien osiagac sempron 2800+ z zalozonym oryginalnym
> wentylem amd z box'a?
> U mnie osiaga ok 60 stopni, obciazony 3dmarkiem03 ok 65.
>
> pozdr
> lm

Dobrze, ze w koncu ktos o to zapytal, bo sam mialem zamiar, bo mnie to
troche nurtowalo.
Wydaje mi sie, ze twoja temperatura jest troche za wysoka. U mnie na MSI
K7N2 Delta (nForce2) dochodzi w stresie do 51C, podczas tzw. pracy biurowej
jest ok. 48C (wiatrak Artcic Cooling z regulowanymi obrotami). I sie
obawialem, ze to troche za duzo, ale to chyba w normie.

Pozdrawiam
Rafal