Diody wewnątrz obudowy a zasilanie - pytanie.

Autor: Filip Drunkenstein <adres.wpodpisie_at_2.pl>
Data: Mon 18 Oct 2004 - 18:41:53 MET DST

Witam.
Wziąłem się za upiększanie mojego złomu (stare P166 - pierwsza moja taka
przeróbka). Chcę jako podswietlenia wnętrza użyć około 15 diód
(niebieskich). Czy zasilacz 200 W wystarczy, aby to pociągnąć razem z FDD,
HDD, CD, karta muzyczna i sieciowa ? A może zimna katoda żre mniej ? Bedę
wdzięczny za sugestie...

--
Pozdrawiam                        Filip Drunkenstein
   *** gg 10110110111110010000111 ***