Re: 80 GB - Maxtor, WD czy Seagate?

Autor: Mis <matrix.p_at_neostrada.no-spam.pl>
Data: Mon 18 Oct 2004 - 17:57:03 MET DST

Użytkownik "astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> napisał w
wiadomości news:cktpna$oj3$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Generalnie po to, by obnizyc cene jednego GB danych :) Choc z drugiej
> strony, zanim zapelnimy 80 GB dysk - w tym czasie nowe egzemplarze na
rynku
> znacznie stanieja...

Chyba żartujesz, ja mam dysk 200GB i już zapchany, a niedawno go kupowałem
:D Od dłuższego czasu jadę na dyskach WD z serii JB (8 MB cache) i jeszcze
żaden mnie nie zawiódł, teraz mam model JD (SA) i też jest super, słychać
tylko takie cichutkie szmery kiedy dysk czyta gwałtownie dane, ale ja to
wole slyszec, bo np. przy Seagate w ogole nie slychac kiedy dysk pracuje i
czasami musialem na diode spojrzec czemu komputer muli :)

Pozdrawiam
Mis_p