Re: Dysk Seagate oraz hasło

Autor: Paweł Tomaszewski <pavel84_at_.invalid.pl>
Data: Mon 18 Oct 2004 - 17:27:42 MET DST

Da się zdjąć hasło ale tylko hardwareowo. Kiedyś na allegro były dwa tak
zabezpieczone dyski dosłownie za grosze. Pół nocy spędziłem w sieci na
szukaniu sposobu na zdjęcie takiej blokady. Linków nie pamiętam ale
znalazłem tylko rozwiązania sprzętowe. W dodatku dość drogie i trudne w
wykonaniu :(

Jeśli zabezpieczenie zostało włączone w serwisie to powinieneś się od nich
domagać zdjęcia hasła lub wymiany dysku...

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
* recepta na email: zamień .invalid na interia *