Re: CPC - proszę o przemyślane opinie

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Mon 18 Oct 2004 - 16:53:51 MET DST

"wojtek sulewski" <wojteksulewski___WYTNIJ__TO@op.pl> wrote in message
news:cl0jkj$qqd$1@atlantis.news.tpi.pl...
> przymierzam się do kupienia zestawu 16dB plus
> (http://cpc.pl/wc16dbplus.php), ponieważ bardzo mi zależy, żeby
> komputer
> chodził bezgłośnie. chcę nim chłodzić procesor (athlonXP 2.5+@1833 -
> niepodkręcany) i ewentualnie GForce 2 i chipset...
> - jaką będę miał (mniej więcej oczywiście) temperaturę na procu,
> zakładając,
> że wszystko prawidłowo będzie podłączone itp.? czy ktoś ma taki
> procesor?
> - jak zestaw sprawuje się latem? czy potrzebne jest jakieś dodatkowe
> [...]

Ja juz mam 2 lata chyba albo i dluzej. Przypomniales mi, ze czas juz
zajrzec ile wody pozostalo. Mam zestaw CPC12 dB. Pompke wymienialem juz
2 razy - raz na gwarancji, bo zaczela byc slyszalna, a pozniej po
gwarancji samemu, bo byla slyszalna. Zestaw polecam. Ja mam temperature
w idle z patchem na nforce2 45 stopni, a po graniu w gry po kilku
godzinach 67. Polecam.

Ps. Jeszcze nigdy mi sie pompka nie zatarla i o takim przypadku nie
slyszalem - moich dwoch kumpli ma WC juz dluzszy czas (okolo roku) i sa
zadowoleni. U mnie i moich kumpli pompka chodzi 24/7 a komp po kilka
godzin dziennie - jeden kumpel ma kompa wlaczonego 24/7

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl