Re: Jaka niedroga mysz optyczna

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Mon 18 Oct 2004 - 15:36:41 MET DST

"Jolly Roger" <nie_posiadam@maila.w.pl> wrote in message
news:1qnb8k7731wl$.6lbvtkgr145t$.dlg@40tude.net...

> Moja "wybranka" musi być/mieć:
> - port USB (ewentualnie musi być z przejściówką PS2 na USB) - w
> komputerze nie mam portu PS2
> - przyzwoita do gier - lubię pograć w staruszka Quake3 i strategie,
> ale gram nieczęsto, więc jakiś profesjonalny produkt mi nie jest
> potrzebny
> - przyzwoita cena - do 80 zł.
> - dobra marka
> - dobrze gdyby ładnie się prezentowała :)
> - mam raczej małe dłonie, więc jakaś wielka landara odpada

Ja polecam ta:
http://www.media-tech.pl/show_item.php?lang=1&bid=148

Uzywam juz 2 lata, olbrzymia zaleta jest kulka zamiast rolki (dziala jak
dwie rolki) np. gora dol - glosniej ciszej, lewo prawo - prod tyl,
bardzo fajna sprawa w filmach. Po roku czasu kulka mi sie zacinala i
przypomnialem sobie, ze tam nie ma optyki tylko mechanizm i to sie
czysci ;-) I teraz jak bede jakas kupowal, to tylko z kulka zamiast
rolki. Inna fajna sprawa jest to, ze szybko mozna przestawic jej tryb
pracy - wtedy kulka u gory dziala jak myszka, a cala myszka jak rolki,
nie pamietam dokladnie jak to sie robilo, ale chyba wciskasz kulke i
lewy - masz trackbal, kulka i prawy i masz normalnie. A na niej Doom3
przeszedlem, wiec grac mozna - ale zadko gram w fpp - raczej np
morrowind, X2, splinter cell itp.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl