Re: 4200 czy 5400 dysk?

Autor: soonic <soonic_at_op.pl>
Data: Mon 18 Oct 2004 - 14:28:26 MET DST

> Wydaje mi sie, ze dyski 4200 stosowane sa
> w notebookach, a nie PCtach. Ty stosuje sie

dobrze tobie sie wydaje, to ja zapomnialem dodac ze chodzi mi o laptop
(heh... zyje tym laptopem i wydawalo mi sie to oczywiste, sorki)
Po prostu pytam sie bo chce kupic laptopa (powystawowego) i rozgladam sie za
modelami (m.in.) z dyskami 5400obr. ale sa ciekawe sprzety z 4200obr. wiec
tak sie zastanawiam czy ta roznica w predkosci rzeczywiscie przeklada sie w
praktyce. Czy uzytkownik podczas pracy w ogole jest w stanie zauwazyc
roznice w predkosciach? (jesli to jest tylko 1ms roznicy to moze nawet tego
nie widac w praktyce i nie bede sobie glowy zaprzatal czy dysk ma 4200obr
czy wiecej.)

soonic