Re: LCD 15", iiyama ProLite

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Mon 18 Oct 2004 - 14:02:52 MET DST

"Darek" <interdarekb@NOSPAMpoczta.onet.pl> wrote in message
news:cl056o$2pg$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam,
>
> Zastanawiam się poważnie nad zakupem nowego monitora LCD. Ponieważ
> 1024x768
> jest dla mnie optymalna biorę pod uwagę tylko piętnastki. Z tego co
> się
> orientuję iiYama właśnie wypuszcza nowe modele 15".
>
> 15" iiyama ProLite E383B black
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=13017 - 16 ms, ok. 1470PLN
> (problem tylko w tym iż jest dostępny TYLKO w kolorze czarnym)
>
> 15" iiyama ProLite E380-S3X
> http://www.iiyama.pl/pages/content.asp?SID=&NAV=236&PROD=2596 - 14ms
> [...]

Nie warto doplacac, jesli czasy sa takie jak pisza, to nie bedzie widac
roznicy. Czy to jest czas calkowity zapalenia i wygaszenia plamki, czy
tylko wygaszenia? Odnosnie tej rozdzielczosci, to czemu chcesz tylko
taka rozdzielczosc? Ja jakbym sobie kupywal _teraz_ monitor LCD, to
bralbym raczej 18-19". Komfort pracy znacznie wiekszy, a jak chcesz grac
w rozdzielczosci 1024x768 to i tak nie bedzie zbytnio widoczne.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl