Re: Ludzie! Mam dosyć! ZWIS

Autor: Coach <_at_>
Data: Mon 18 Oct 2004 - 12:11:43 MET DST

Dnia 18 Oct 2004 07:37:16 +0200, adriano napisał(a):

> \Codzi o chipset Intel? Jest na nim radiator i wiatrak... Ta temperatura sys.
> dotyczy właśnie tego chipseta.
> I co ciekawe jest na poziomie 62C zaraz po włączeniu zimnego komputera....

To czas użyć czujnika ręcznego, i dotknąć radiatora chipsetu.
62 stopnie metalu powinny dawać odczucie wyraźnego gorąca, ale jeszcze
możliwego do utrzymania w ręce. Jeśli radiator będzie chłodny,
to znaczy, że masz coś nie tak z czujnikami / płytą.

Miałem też jeden komputer, w którym wiatrak na moście był tak
nieszczęśliwie umiejscowiony, że zbierał gorące powietrze z proca,
i dodatkowo podgrzewał most, po czym podawał to powietrze w okolice proca.
Istny kocioł. Musiałem zmienić radiator na procku i zbudować odpowiednie
tunele dla powietrza.

A, i weź jeszcze miernik, i sprawdź napięcie w sieci.

c.