Re: Sklep z notebookami

Autor: januszek <januszek_at_polska.irc.pl>
Data: Mon 18 Oct 2004 - 12:03:50 MET DST

soonic napisał(a):

> Co do serwisowania to tylko z teori wiem (bo sie dowiadywalem ale w innym
> sklepie) ze wtedy serwis HP czy to innego notebooka idzie przez to firme w
> ktorej kupujesz tego "sprowadzonego". Oni ci daja gwarancje na 12m-cy (tak
> jak normalnie jest) i maja tam jakies swoje umowy miedzy serwisami takze to
> naprawiaja. Tez mam zamiar kupic notebooka sprowadzonego tylko jeszcze sie
> zastanawiam gdzie czy na allegro czy moze w sklepie. Jak w sklepie mi
> zaoferuja dobre warunki serwisowania, a cena bedzie nie znacznie wieksza niz
> na allegro z tzw. gw. swiatowa to wybiore sklep.

Z tego co ja wiem, to firmy zajmujace sie importem na wlasna reke takiego
sprzetu w razie reklamacji same odsylaja sprzed do serwisu w USA. Problem
w tym, ze to trwa...
Sugeruje zadzwonic na infolinie HP i zadac podchwytliwe pytanie czy do
sprzetu, nowego, kupionego w USA mozna w HP Polska dokupic Carepacka ;)

j.